قديم 11-16-2009, 10:53 PM   المشاركة رقم: 1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو
الرتبة

البيانات
العضوية: 6
اخر زياره : [+]

التوقيت

الإتصالات
الحالة:
max_ziro غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : بــروتـــون
أنا شاري عربيتي Gen2 وكان فيها مشكلة فالباركينج كنترول سيستيم
المهم أما كنت بصيت على الفتبس Gearbox لقيت أن ال Limit Switch اللي راكب على الفتيس فيشتوا متشالة وملفوف السلك بتاعها بشريط لحام المهم قلت اشوف الـ Limit Switch دا شغال ولا لأ لقيتوا حاسس أني جايب مارشدير بإستمرار المهم رحت لكهربائي غيارلي الماكينة وباردوا حاسسني ان الموضوع كبير المهم غيارهالي بواحدة جديدة وركبنا الفيشة مستعملة
نيجي للحساب بقى
الماكينة بتاعت المارشين Reverse Limit Switch بــ 100 جنية جديدة أخر كلام خلصت على 75 جنية
مصنعية التركيب 50 جنية والفيشة 50 جنية خلصوا الأتنين مصنعية والفيشة على 50جنية!!!!!!
الغريب في الموضوع أن أي حد بيعملوا شغلوا اللي بياكل منوا عيش بيعتبرها على الزبون ميزة و Option مش هيلقية برة على الرغم من أن الطبيعي أن يقدم شغل كويس لأنوا هياخد فلوس
وبعدين يلف ويرجع يقولك دي الحتة دي فالتوكيل بتتباع بكذا وبتتركب بكذا هو أنا مستني إفادتك أنك تؤللي التوكيل فين وأسعارة أية Ok أودام اللي أنت بتتكلم فية دا أنا عشان أخد منك الخدمة دي واقف معاك فــ الشارع وأحيانا بساعدك دور بطل أسندي دي معايا ممكن أروح أشنري الحاجة ويتعمل عليا شغل لصالحة كل دي حواديت هوا بيبص للجانب بتاعوا أنا لو حاسبتو ذي مركز الخدمة Man Power Per Hour مش هيأخد نص مصنعيتواااااا
المشكلة دي مشكلة طبيعة ناس فــ بلدنا ptmnlo123per111
الموضوع الأصلي: Reverse Direction Limit Switch ماكينة المارشدين || الكاتب: max_ziro || المصدر: عرب موتورز

كلمات البحث

موتورز، سيارات امريكية، سيارات اسيوية

Reverse Direction Limit Switch lh;dkm hglhva]dk

عرض البوم صور max_ziro   رد مع اقتباس
وصلات دعم الموقع
وصلات دعم الموقع